almiizz.blogg.se

Alma returns power.

Kategori: allmänhet power.

Hejsan!!! Jag vet att jag typ inte bloggat på hela sommaren! Och jag skäms! Men det ska det bli ändringar på. Jag har faktist typ inte varit hemma något i sommar! I fredags så fyllde jag 15 år!!!! Herre min gud, Jag räknas ju nästan som typ vuxen nu eller nått ;D Jag har ju fått min moppe av mamma och pappa så jag fick inte så mycket. Men av mina älskade syskon och så. Jag fyrade det med att ligga nere på mitt rum och läsa (min absolut super braiga nya bok) och lyssna på musik. Nästa morgon vaknade jag av att fyra hemska varelser kom in i mitt rum. Jag skrek och dom tog av sig sina masker. Linnea, Mikaela och Tuva kom och överaskade mig! OCh jag fick super fina presenter och ja! DOm är så jävla bäst mina små vänner. Sen så såg vi sagan om ringen hela dagen. Dom sov hos mig oxå. Fast vi han inte se klart alla filmerna. Har två timmar kvar på sista som vi tänkte se idag. 
 
Idag vaknade jag halv sex! Fattar ni!! HALV SEX! För att hinna fara till min första moppe körar lektion. Det gick bättre än vad jag kunnat hoppas på! Taggar att ta körkortet enormt! För dååå kommer jag kunna köra vart jag vill! Hehe. 
 
Sen har jag köpt en ny dator. Har samlat till den rätt så länge. OCh eftersom jag fick lite pengar i födelsedags present så hade jag råd! Det är en vit sony vaio! Den är asss snygg. Och skita stor! HEhe. 
 
Så det blev ett ganska så enormt jätte långt inlägg. Men.. ja. Kommer börja blogga igen! Och då blir det oftare och kortare! Hejsvejs. 
 
 
 
 
 Hejsan svejsan och tungan ut! ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: