almiizz.blogg.se

everybodys power.

Kategori: allmänhet power.

Hoj. Idag har jag varit på skolan. Överaskade? Sen när jag kom hem så har jag pluggat lite till moppe kortet och sett klart första sesongen av Teen Wolf. Typ tredje bästa serien ever!!! Och nu så har jag satt på en låt som jag typ inte kan sluta sjunga/nynna på. Sååå irriterad på det men i alla fall. Kan inte stå emot det. Jag älskar den. Det är "everybody hurts". Haha.. Se that comming? 
 
Två andra saker som hänt idag är. När jag skulle till skolan så var min cykel borta (egentligen pappas cykel som jag cyklar, egentligen brukar jag cykla på mammas men av en andleding så står den utanför kyrkan och har stått där hela sommaren). Och jag ba. Det är stulen!! Och har haft vaärdens dårligaste samvete hela dagen, eftersom det var jag som inte låst den!! MEn sen så visade det sig att mamma hade tagit den.. TYpiskt! Sen så tappade jag bort mobilen idag.. Visade sig att den gömt sig på HKn. Hehe. Så ja. Får se om jag lyckas tappa bort något mera denna dag. Hoppas inte. 
 
Nu ska jag byta låt och sluta skriva. Byebye. 
 
 
P.S. ÄLSKAR MIN NYA DATOR BARA SÅ ALLA VET FÖR DEN ÄR BÄST! SÅ JA: ALLA MÅSTE VETA DET ATT JAG DÖR AV LYCKA VARJE GÅNG JAG ANDVÄNDER DEN. SERIÖST!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: