almiizz.blogg.se

the power is back power.

Kategori: allmänhet power.

heeejsan. Jag kom för ett tag sedan hem från min farmor och farfar. Där har jag varit i typ en vecka och skojjat med mina käära kusiner. Och min familj oxå, såklart. Eftersom jag har varit flitig med kameran så tänkte jag lägga upp lite bilder. ;D men eftersom jag inte har någon kamera så är bliderna tagna av min kära vän "mister mobil" SÅ ja. Varning för dårlig kvalla....
 
Jag har Spelat:
 
Schak ;D
 
Kort :D
 
OCh mer schak...
 
Jag har ätit: (bland annat)

En jätte god och cool sak som förtjänar två bilder så den får en till! ;D
 
Smaskens... ;D
 
Och pgr. Godislöfte Läkerol Mm;)
 
Och tillsist jag har upptäckt:
 
Ja.. Att angrybirds är lite coolare än vad jag vetat förut...
 
Att det går att fiska även om det blåser som in i norden och typ allt är kaos! .D
 
Att det äääger att bada på "farmor och farfars strand" och att det inte är så kallt och inte så super läskigt att hoppa från båten... ;D
 
Att gula ruskanor är snabba och svåra att stava. ;D
 
 
 
Så ja. Det va det. 
 
Och ni undrar varför bilderna är olika stora så är svaret att jag hade lite små kul när jag skickade över dom från min mobil. Och om ni undrar varför vissa bilder är fel väg så är det för att jag inte orkar fixa det. SÅ ja. Hejdå och ha det bra ;D
 

Och nu så ska se lite dool (days of our life) och sen va med min kära vän Linnea som jag saknat såå ;D
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: