almiizz.blogg.se

lotr power.

Kategori: allmänhet power.

Hello everybody. Nu har jag just ätit en efterlängtad middag och kommit hem från linnea där vi såg sista delan av the kings return. Så jävla asgrym asså. Och såklart så grät vi alla floder av både lycka och sog i slutet. Som alltid. MEn eftersom det här inte var första gången jag såg dom (typ sjunde eller nått) så visste jag ju redan vad som skulle hända men endå! Det här är ju oxå sista dagen på sommarlovet!! ÅÅ. Jag vill inte tillbaka till skolan.  Men ja. Jag måste erkänna att jag längtar efter den lite.. Lite lite lite lite.. hehe. I alla fall klassen. OCh tänk! Nu börjar jag nian! Så stor jag har blivit. Det här hade jag inte trott skulle hända. 
 
Nu hade jag tänkt bli besatt av en nya serie. Har inte riktigt bestämmt villken jag ska börja se. Kanske blir det Glee , Eftersom typ alla mina vänner ser den. Vilket måste betyda att det ändå är rätt så bra. Och så vill man ju inte hamna efter liksom.. Men vi får se. Hare bra tills dess. 
 
 
 
 
Just becuse.. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: