almiizz.blogg.se

helt fucking perfekt asså power.

Kategori: allmänhet power.

Asså. JAg vet att jag skerv världens längsta inlägg för typ tre sekunder sen. Men asså det här förkänar ett eget inlägg. Har hittat väldens bästa låt. Alltså jag kan int fatta hur bra den ärrr. Varje gång jag hör den typ blundar och och liksom exploderar av lycka. (över att den låten är helt fucking perfekt!) Nästan så jag inte kan tro det. Här kommer den. Och ifall du läst så här långt så utmanar jag dig att lyssna på den här låten. För jag är kär. OCh ja. Missar man den här så missar man typ allt! Bara säger det!. 
 
 
Enda nackdel med den här sången är att det inte finns musikvideo. Även om det är (enligt mig) bmth bästa låt! Som jag hört i alla fall!. 
 
 
 
 
 
 
Så perfekt att det inte går att beskriva. Min absoult bästa låt som jag någosin hört. 
 

Nu ska jag sova. Men före de börja lyssna om sagan om ringen igen. För typ hundrade gången. ;D
 
 
 

Kommentarer

  • lisa säger:

    OMG..... Jag älskar din blogg otroligt mycket :***** <3

    2013-07-14 | 22:00:27

Kommentera inlägget här: