almiizz.blogg.se

läsar power.

Kategori: AWESOME book power.

And just becuse.. 
Jag har ju läst lite böcker medans jag inte har bloggat.. Och ja här kommer dom!
 
Matchad
 
Och tvåan i serien Korsad. 
 
DOM VAR SUPER DUPER MAGA BRA! Enda nakdelen är det ulitimata triangeldramat (en tjej och två killar) som absulut måste vara med i varenda liten bok. Och att dom inte var så långa. Tog mig inte mer än typ tre fyra dagar att läsa ut dom. Kanske för att man blev helt fast och inte kunde sluta läsa.. DOM VAR SÅ GRYMT BRAIGA ASSÅ! För alla er som gillar typ Hungerspelen så rekomenderar jag denna. 
 
Jag skrev ju i nått inlägg förut att jag lånat Ögat över månskäran. Och den har jag läst nu tillsammans med Upprorsänglar och Länktans rike (tvåan och trean). DOM VAR SÅ SJUK JÄVLA AWESOME BRA ATT JAG DOG! Dom är lite längre sp det tif typ en vecka ungefär att läsa ut dom. Men då läste jag ganska mycket av min vakna tid. OCh jag säger så här. Det är typ nästan min nya favorit bok! Seriöst. Älskar den av hela mitt hjälta. Den har fantasy (magi och konstiga varelser och sånt), den är spännande, den har mycket kärlek, och den utspelar sig typ 1895 eller nått. Vilket betyder att den är sådär gameldags, typ kostymdrama som jag älskar. Den prefekta boken. LÄs dom! Dom e best! Tror att jag lämnat tillbaks dom så det här är inte mina egna bilder. 
    
 
Sen har vi boken som jag fick i fördelsedags present! 
Saeculum. 
Riktigt skumt namn men endå! Har typ läst ut den nu, har ungefär tio sidor kvar. Och den är så himla bra. Det är en thriller. Så den är rätt så läskig. författaren, Ursula Poznaniski har oxå skrivit Erebos som jag oxå läst och den var super bra den oxå. Den här är super bra och sen när man får veta slutet blir det en sån där typ "jaha upplevelse". Skit bra och skit snygg!! <3
 
Så det var dom böckerna det. Hoppas ni läser någon av dom för dom är så sjukt bra!!!!!!! Jaop. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: