almiizz.blogg.se

morgon power.

Kategori: allmänhet power.

Hola amigos ;D 
Idag vaknade jag sen steg jag upp och nu så har jag nyss duschat och det käns as härligt. Fatta härligt att sova i sin egen säng och duscha i sin egen dusch. Älkskar det alltid lika mycke. Och nu tänker jag inte fara någon stans på ett tag. Idag har jag inga riktigt planer men jag tänkte vara med mina kompisar och så i alla fall. Jag har inte varit ute idag men jag tittade ut genom fönstret och jag tyckte det såg rätt så sorligt ut. Men lite blåsigt.. Aja. 
Nu så lyssnar jag på lite musik. För ögonblicket är det låten Hans down med ett band som har världens svårstavaste band namn så jag tänker inte ens försöka stava det. Men den är bra. OCh jag upptäckte nyss min nya sängkamrat. Har sett hen förut också när hen krypit över min kudde. Oväntat sällskap är ju alltid lika mysigt eller... Njaaa...
 
Här har du en väldigt vacker bild av henne. ;D JAg frågade nämnligen nyss och hon sa att han var en tjej och att hon heter Svarta Pricken. Hon berättade även att hon lagt massa ägg i min säng så snart kommer jag få ännu mer små kompisar. Hon sa även att hon ÄLSKADE Yashin percis som jag. Och att Harry Radford är mycket snyggare än Harry Stiles. Så ja. Men ny börjar jag bli lite orolig eftersom hon inte rört sig på typ as länge.. Men ja. Hon sa att hon var okej i alla fall.
 

Och sen så måste jag bara berätta om en film som jag och Linnea såg igår. "A walk to remember" (enligt mig väldigt konstig titel eftersom dom inte precis går på nån promenad..) Den var väl bra. Den var jävligt bra för att vara en kärleks film. OCh såklart att jag typ nästan visste att hur den skulle sluta men ändå. Så om du av någon andledning skulle vilja se en sorlig kärleksfilm så kan du ju se den. OCh ja. Jag grät mycket i slutet...
 
 
Nu ska jag se lite Kim Possible och nått annat tills jag fått konstak med någon av mina kompisar.. 
Det var det. Så ja. Sluta aldrig älska Yashin för dom e bäst! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: