almiizz.blogg.se

beväpna dig med vingar power.

Kategori: allmänhet power.

Hello. Nu är jag tillbaka, efter den väldigt dramatiska körningen till mina kusiner. Tog ungefär 12 timmar att köra dit och lika långt att köra hem. Blev inte riktigt som planerat eftersom Ida fick magsjuka så pappa fick stanna hemma med henne. Så det blev bara jag mamma, valter och love. Men det gick bra det med. Förutom att mamma var väldigt trött efter att köra så länge ensam. 
 
Idag har jag varit på skolan. Kom hem nyss. Var typ like kallt i morse men sen blev det sjukt varmt! Nu snart ska jag på ridning. Hoppas jag får Mister igen (red han förra gången). Har börjat lyssna på Thårdström nu.. Hehe. Har en skiva med honom. Och igår var det typ svårt att somna så jag lyssnade lite på honom. Och egentligen är han ju sjukt bra. Ju.
 
 
 
Yeah ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: