almiizz.blogg.se

Bok power.

Kategori: AWESOME book power.

Hola. Tänkte göra ett litet inlägg om vad jag lånade på biblan idag ;D Bara för att jag är super taggad på att börja läsa!! Det är "ögat över månskärnan" och en ljudbok "den älste". (jag äääälllssskkaaarrr ljudböcker. 1. Man behöver inte läsa och det är underlättande 2. Man kan göra andra saker samtidigt. Vilket inte går så bra om man läser.) Den älste är andra delen i trilogin Arvtagaren. Som är med Eragon. Så den tänker jag lyssna på efter jag läst ut Eragon. Och det tänker jag göra rätt så snart. Har int så mycket kvar. Kanske typ hundra sidor eller så. Aja. Hade inte så mycket att berätta. Modig filmen var bra. Fast inte riktigt min smak.... Men nästan. haha.... Gillar mer mästerkatten om jag ska vara ärlig. Love somnade under filmen och Valter vågade inte se den klart så det var bara jag ida och pappa som såg slutet. Men men. Nu ska jag sluta skriva. Så hejdå!
 
 
 
 
 
Och en liten bild på Selmis. Min kära sov kamrat.. Hon ä super sööt! Hon sover typ med mig varje natt. OCh så ligger hon i mitt rum och väntar tills jag kommer ner och ska lägga mig! Älskar dig Selmis! <3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: