almiizz.blogg.se

the endless power.

Kategori: allmänhet power.

HEjsan Igen. JAg vet att jag inte bloggat så mycket på sistone.. JAg har varit upptagen med annat. Låt säga att ett viss spel, kallat Sims, har fått rätt så stor uppmärksamhet.. Hehe. MEn ja. Nu e jag tillbax! och det har hänt mycket sen sist! Har funnit ny kärlek för "Bring me the horizon". Förut har jag lyssnat på typ några låtar av dom men nu har jag upptäckt att dom är typ heeellllt AWESOME. Älskar deras musik! Sen har jag lite smått börjat lyssna på pierce the veil. Har inte riktigt fastnat än men ja. Snart så ;D Sen har jag köpt ett sånt spel till mitt sims! Det är helt As coolt. Sen så är jag inte längre rödhårtg!!!!!!! JAG HAR BRUNT FUCKING HÅR!!!! Is this possible? YES IT IS CUSE I HAVE IT! TYp rätt så mörkt ändå. Det är forfarande lite rödskiftande med inte så det syns typ. LÄSKIGT ELLER VAD?!?! Aja. Sen har min morfar fyllt 70. Grattis grattis. Och idag fyllde en kusin år och imorgon fyller sofia (en annan kusin år). Sen idag så har vi haft främmande. Eller inte precis. Vendela och hennes föreldrar kom och åt middag och så. Och jag som inte typ pratat med Vendela på sjukt länge! Var super kul att va med henne igen!. Massa gamla minnen.... ehehe. Nu borde jag kanske gå och lägga mig snart så ja. Ska sluta detta ändlösa inlägg.. Heh. Aja hejdå allihopa! Och stanna kvar och läs! För jag har sjuk få läsare ;( Men det ska jag ändra på! så ja. hare bra!. 
 
(jag vet gammal bild) men såhär såg det ut i alla fall då jag hade rött hår ;D
 
Och så här ser jag ut nu. Men brunt hår ;O ;D Är nöjd med mitt bruna hår.. MEn saknar fortfarande mitt röda fluff...
 
Mitt sims spel!!!! ;D;D;D;D
 
Lite cooal bilder som jag hittat:
 
 
 
 
 
 
hihi.. Alex <3
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: