almiizz.blogg.se

banana power.

Kategori: allmänhet power.

Hejsan hoppsan alla kära barn. 
Nu har jag nyss kommit hem från ridningen och sitter och myser.. Med en banan!!! (OMG) Jag gillar inte bananer.. Jag menar dom är gula (inte min favorit färg precis). Dom är svåra att öppna (kan ej öppna dom utan en kniv). Dom är inte så goda.. Men när jag såg dom ligga där så tänkte jag typ. "varför inte?" Så jag tog en och åt upp en... Och det var inte så illa. Jag har tänkt att från och med nu bli en banan älskare! Eftersom jag och Albins första kyss var till låten "cobacobanana" (hahahhahahaha.. så romantiskt...) Och som ni kanske vet så sjungs den av Shean banan. Så ja.. Nu vet ni det. Bli lyckliga och älska bananer! dagens tips.. Igår tre helt underbara avsnitt av game of thrones (kärlek asså). Ja. Se den för det är awesome!! Det var det.. Aja. Ses nån annan dag. 

Yey. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: