almiizz.blogg.se

dancin power.

Kategori: allmänhet power.

Hej. 
Idag har jag varit på skolan. Och det var ändå rätt så okej.. FAKTISKT. Men ja. Idag fyller ju som sagt pappa år så det blir väl att äta något gått till middag (vilket jag för ovanlighetens skull inte taggar... är fortfarande mätt efter 6 bitar pizza till lunch...) Haha. Sen ikväll så ska jag nog se hockey. Antingen hemma eller hos Linnea. Så ja. Nu kommer vi till rubriken... Jo. när vi satt med son på skolan så spelade jag en låt av ett av mina favorit band "all time low". Och jag och mina kompisar har haft den på hjärnan hela dagen.. så ja. Jag tycker att det blir som typ dagens låt eller nått.. Här kommer den. ÄLSKAR musikvideon! (är lite beroende av musikvideor men men).

<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ja.. jag älskar dom... <3<3<3<3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: