almiizz.blogg.se

Jao.

Kategori: allmänhet power.

Hejsan hoppsan. 
Jao. Det här är nu min elftielfte blogg i fall någon skulle undra. Och sen mobba inte mitt namn! Eftersom jag inte är så bra på namn så fick jag bara ta nått så ja. Det blev som det blev. Idag har jag varit på skolan (såklart). Vi började fem över nio idag!! Det är våran längsta sovmorgon och även om det inte är så länge så älskar jag den av hela mitt hjärta! Sen efter skolan for jag och klippte mig och färjade håret.. Tog typ år och jag håll på att avlida. Men nu så är det klart i alla fall. Rött blev det igen :) lite tråkigt kanske.. men jag gillar mitt röda hår. Så ja. Ikväll så ska jag göra spanskan (som ska in imorgon), engelskan (som oxå är tills imogon) och sen sak jag se finalen i mästerkocken. Heja Carl! Av någon andledning så ser jag märsterkocken, och jag hejar på Carl! Hoppas han vinner! Det var typ det. Ja, ha det super så ses vi sen någon gång! <3

Min nya hårfärg dårå ^^. Jao. Jag har ju i vanliga fall lockigt hår men det blev typ platt efter jag varit och klippt mig eller nått. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: