almiizz.blogg.se

jennifers body power.

Kategori: allmänhet power.

Hej, och grattis till min älskade lillasyster som fyller 12 idag! Grattis! <3
Aja, hej. Idag har jag haft en rätt så chill dag. Igårkväll så var jag men Albin. Hihi. Vi hade det som vanligt helt awesome och skit skojigt. Saknar honom nu! Sen nu idag så har jag grattat ida! Och så har vi varit på bytardag (man kan typ köpa begagnade kläder där). Där hittade jag lite fina saker. Min favvo är en sjukt awesom kofta!!! Den är typ super cooooool! Måst visa en blid på den sen asså. Sen har jag varit med Linnea (min älskade lilla fru). Vi har tittat på Jennifers body. Den var super bra!!!!! Och typ haft kuligt. Så ja. Så har min dag varit. Eftersom det var typ superbra musik i den filmen så stannade vi eftertexterna och tittade på alla låtar som spelades skrev upp dom och spelade dom sen :) Det här blir lite onödigt långt men i alla fall. Har blivit besatt av en sak. ROSA. Vet inte riktigt vad som har hänt! Tror det började med att jag köpte mina rosa skor... Aja. nu ska jag sluta. Hejhej. 
  
  
Här kommer mina favvo låtar från jennifers body. 
 
 
<3<3<3
 
<3<3<3
 
<3<3<3
 
<3<3<3
 
Linneas älskningar.. <3<3<3 Riktigt braiga.
 
Mina ÄLSKLINGAR! Älskar er!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
 
Så ja. SE jennifers body! den äg. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: