almiizz.blogg.se

söndags power.

Kategori: allmänhet power.

Hejsan alla söndagbarn. 
Idag har jag vaknat! (oväntat jag vet) sen for jag på gudtjänst och kände mig lite kristen. Det var roligt och himla gött fika efter.. mm. Sen for jag tuva linnea och mikaela på stan. Där köade vi för att dom ville ta kort med alla hockey spelare och få deras autografter och sånt. Eftersom jag inte var intresserad så hjälpte jag mest till med att typ hålla platser. Så ja. Men det var kuligt. Sen nu ikväll så har jag varit med dom igen, hos linnea. Och vi hade som vanligt riktigt jävla kul. Hehe. Mycket skratt blev det. Tagga skola imogon.. NOOOOO. Aja vi får hoppas på att jag överlever i alla fall. hehe. Nu ska jag nog sluta. JAo. hejhej. 

Hehe, mina älskade vänner. Ni får ta och vända på huvudet eller nått. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: