almiizz.blogg.se

like that power.

Kategori: allmänhet power.

Hola. Idag så har jag, ALma B Blombäck konfirmerat mig! (och jag tror och hoppas att jag stavade det rätt) Det har varit en jätte härlig dag, med släckt och vänner. Det känns bra nu. Jag vet inte ifall jag tror på gud eller inte och jag tycker det är lite konstigt att ba säga "jag tror på gud" eller "jag tror inte på honom". För mig går det att göra lite både och. MEn nu tillhör jag ju på nått sett kristen tro eller nått.? Aja. Det käns bra i alla fall. Jag är glad för att jag gjorde det! Har haft sjukt underbara dagar med mitt konfa gäng! ;D Hoppas att jag ser alla sen någon gång ! När jag kom hem så fick jag jätte fina persenter av min familj och släckt! Bland annat, två super fina halsband, ett armband, ett armband som man har på foten (typ ett fotband eller nått), pengar, och en the hobbit sak med massa samlar saker i (!!!!!!) Den finns på konsum och någon råkar vara intreserad ;) Hehe. Och en vas eller nått. Aja. Jag är jätte glad över presenterna. Och jag tror att jag snart kommer kunna köpa mig en egen dator!!! :D:D:D:D:D:D Aja. Nog om det. Bye bye. Alla och hare gött. ;D
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: