almiizz.blogg.se

dåligt väder power.

Kategori: AWESOME band power.

Hejsan allihopa. Eller ja. Dom få som klickar sig hit och förhoppningsvis läser detta... 
Idag så är det riktigt dåligt väder mina vänner! :D Och detta gillas starkt av lilla mig. Det regnar är kallt blåser och är allmänt dåligt väder. Och det är är helt AWESOME! Becuse.. Då kan man vara inne och sitta vid datorn, eller se en film eller vad man nu vill göra innomhus utan att få något som helst dåligt samvete. Ingen kan tvinga ut en och man kan bara sitta inne och mysa. Så ja. Det är exakt vad jag tänker ängna mig åt denna mysiga dag. Japp. Och lyssna på mina senaste älsklingar:
 
Yashin! DOM ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ AWWWWWEEEEESOOOOOMME. Så det sååå! Jag älskar dom! Dom är så jävla bra asså. Så bra, så bra. Jag dör. Så ja. Om ni har tråkigt idag så kan ni ju alltid gå in på dom och lyssna lite. För dom är helt amazing. Och dom kommer från Skottland. (fast en kommer från amerika så ja...) Och jag äällsskkaarr skottland, speciellt deras dialekt. För ja. Andledningen är att min favorit film råkar heta Braveheart och då råkar alla vara från skottland. Så jaaa. Lysna på dom så är du bäst och coooolast. Precis som jag ;D Hehe. Men aja. Hej hej. och ses förhoppningsvis i framtiden. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: