almiizz.blogg.se

Dragon power.

Kategori: AWESOME book power.

HEj. 
Igår kväll/natt så låg jag i min säng och tänkte sova. Men då kom jag och tänka på en viss bok som befann sig på min bokhylla. Så jag tog fram den och läste lite. Nämligen Eragon. Jag har läst ungefär 250 sidor föreut men sen av någon andeldning slutat. Så nu tänkte jag börja om och läsa. Alltså inte börja från början men börja läsa den igen. Och den är ju HELT otroligt bra. Ni kanske har sett filmen? Jag har sett filmen men jag mins inte så jätte mycket av den. Men en sak som är säker är att boken är såå mycket bättre. (som böckerna alltid är). En annan sak som är väldigt coolt med den boken är författaren som jag är ett stort fan av! Han heter Christopher Paolini. Och han skrev boken, alltså första boken Eragon, då han var endast 15 år gammal! Alltså typ lika gammal som jag. Det är lite för bra för att vara sant. Ett underbarn helt klart. Hoppas att han skriver fler böcker nu när han har skrivit klart Eragon böckerna. Japp. Det var det. Om ni inte har läst Eragon ännu så tycker jag att ni borde det för den är super duper mega as jätte bra!. Awesome alltså. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: