almiizz.blogg.se

tillbax power.

Kategori: allmänhet power.

Asså guuuud! förlåt mig! Har inte bloggat på typ år!!!! Jag är lessen. Men det ska det bli ändringar på nu! Så det så!. Om det är någon som fortfarande läser så ja.. Jag är tillbaka!!!!! Så ja. Här är jag igen. 
Aja. Idag har jag haft väldens mysigaste dag på stallet. Var med på vårskuttet med min älskade lilla Toronto. Eller stora... Aja. Det gick rätt så bra tycker jag. Och ska jag berätta en sak... Vi vann! Jag och Toronto :D I 50 klassen som jag var med i. Fast det var bara jag och fyra till i den klassen så ja.. Men i alla fall! :D:D:D:D 
Just nu sitter jag och har nyss slutat att försöka plugga eftersom jag typ somnade med huvudet i boken.. Och så äter jag lite chips från igår. Mums. Ikväll så ska jag nog till Linnea och vi kanske ska bada i hennes pol.. fatta coolt att hon har en pol på sin gård!!!! :O ;) Aja. Det här blev lite för långt och tråkigt så ja. Hejdå. 
 
 
För att jag har brist på liv och seriösa miner....
 
(fick en hel blå roset i stället för en blå och en gul för dom var slut) :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: