almiizz.blogg.se

hemma power.

Kategori: allmänhet power.

Hola. Jag kom ju som sagt hem i torsdags kväll. Men har inte hunnit/orkat blogga fören nu. För på fradagen var jag på stadsfesten. Med mina besta vänner. Där hade jag väldigt kurligt. Träffade massor av människor och så. Jag gillar ju inte att åka karuseller så jag åkte inget. Men jag gick Harry Potter huset! ;D Och det var helt fantastiskt! Hehe. Sen idag har jag varit och tränat eller nått inför min konfurmation imorgon. GAHH. Imorgon så konfririrgkdsfb (vet inte hur det stavas) jag mig!!! Lite sorligt oxå. Har lärt känna många nya vänner och det har varit sjukt roligt på alla lägren och så. Ikväll så kommer även mina kusiner. Så ja. Det är vad som händer i mitt liv! Hare så bra! 
 
Och Harry Radford (en av sångarna i Yashin) har släppt en singel!!! NI MÅSTE KÖPA DEN PÅ TYP ITUNES FÖR DEN ÄR SÅÅÅÅÅ BRA! Den heter Bite the bullit. Så nu vet ni. KÖP DEN! ;D
 
 
Antar att ni får vända på era små huvuden för att se mitt charmiga leende ;D
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: