almiizz.blogg.se

her bright skies power.

Kategori: allmänhet power.

hola!
Igår så sov Linnea hos mig och vi hade det skit kul. Som vanligt :) Vi såg grave encounters 2. SKIT läskig asså!! Fast älskar den! Ettan har jag sett tidigare. Den är också skit bra. Linnea for hem vid tre idag eller så. Sen dess har jag typ suttit vid datorn och pluggat till so-provet som jag har imorgon. Samt skrivigt en so uppgift som oxå ska in imogon. Just nu så sitter jag och ser en två timmars dokumentär som handlar om typsnittet Helvetica. ;) 
 
Och nu till mitt nya favorit band! (ta inte illa upp men jag får ett nytt favoritband varje vecka.. men ändå) jag verkligen ÄLSKAR dom här killarna! Her bright skies! Älskar deras låtar och allt!! <3<3<3<3 
 
 
 
 
 
 
 
<3<3<3<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: