almiizz.blogg.se

pirates of the Caribbean power.

Kategori: allmänhet power.

Hello kära vänner.
Igår så sov jag hos linnea :) Vi hade det kuligt och mysigt och såg typ alla (allaaa) saw filmerna. Förutom ettan och trean som vi redan sett förut. HEhe. GUD vad jag älskar domma flimerna asså.. Känner mig lite blodtöstig då jag säger så men men. Jag ska inte ljuga. Älskar dom. Dom tre första är definitivt dom bästa. Men dom andra är också helt (absolut helt) okej (mer än okej..) aja. Idag så har jag städat! :O Riktigt rent blev det ;) Och nu så har jag sett Pirates of the Caribbean, svarta pärlans förbannelse.  (L). Herregud ingen gör sånna hjärtan mera (L)(L)(L)(L) Jag är sååå efterbliven.. Hehe. MEn men. Nu tänker fortsätta mitt maraton med Död mans kista. ÄLSKAR VÄRKLIGEN ALLA PIRATES OF THE CARIBBEAN. Och även om jag sett dom hundra miljontals gånger så kommer jag inte att lessna. Måste vara några av dom bästa filmerna som någonsin gjorts. Och så ÄLSKAR jag Johnny Depp (L)(L)(L) och såklart Orlando Blom (L) som ju är Legolas i sagan om ringen (!!!). Aja. Det här blev vääärkligen för långt. Ingen blir ju tvingad att läsa i alla fall. Hejhej på er. Fortsätt andas och älska Pirates of the Caribbean (och pirater i allmänhet) Hare bra ;D
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: