almiizz.blogg.se

saw power.

Kategori: allmänhet power.

HEJSAN. Idag har varit typ en chill dag :) När jag kom hem från skolan har jag sett lite film. Jag började se någon skit film (som jag inte kunde se eftersom peronligen hatar dårligt gjorda skräckisar..) sen så började jag se Saw.. Alltså jag dööör! Ny kärlek för mig asså ;) Har typ inte vågat se dom förut för jag trodde att dom skulle vara jävligt äckliga och läskiga. Men dom var inte dom var inte som jag trott. ÄLSKAR första i alla fall. SÅ JÄVLA BRA! Och ja. Jag är totalt beroende av att se skräckfilmer.. hehe. 
Nu så har jag nyss sett det näst sista avsnittet av Game of thrones.. Så spännande asså! AAgaaha. Jag dör!
Och så nu så tänkte jag se Saw 2. För ja... Hoppas den är lika bra! (eller bättre...) Vi har sovmogon i mogon (efterosm vi har frilufsdag) så ja. Det gör inget om jag inte sover så mycket inatt. Jaop. Onödigt lång text som vanligt men men.. Hare bra :)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: