almiizz.blogg.se

SOMMARLOV POWER.

Kategori: allmänhet power.

Nu har jag SOMMARLOV. YAOP. SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ underbart. 
Och eftersom jag är den tråkigaste människan som vandrar på jorden tycker jag att det perfekta sättet att börja sommarlovet är att setta sig vid datorn och lyssna på lite musik.. Vilket jag nu oxå har gjort. Jaop. Ska äta middag någonstanns med familjen. Blir kul :) Och sen ikväll så ska jag och mina små Swagisar hitta på nått. Jaop. 
 
P.S. Är det bara jag eller inbillar ni er oxå att det alltid är någon som ropar på en när man lyssnar på musik i hörlurara? Får typ panik och tar av dom var femte sekund för att lyssna ifall det inte var någon i stort behov av min närvaro...
 
P.P.S. Sommar på svenska och Summer på engelska ser ganska olika ut.. Upptäckte jag när jag bedde min lilla vän google om lite hjälp. 
 
P.P.P.S. Att skriva P.S är rätt så töntigt så jag vet inte varför jag gör det.. Fast töntighet är ju något som jag i grund och båtten står för så ja. Jag är väl bara mig själv anar jag. 
 
P.P.P.P.S Här kommer ännu en av mina nya låtar. Och jag vet att jag altid lägger ut låtar.. Men sån är jag. Och sån är min blogg så ja. Ni får lyssna eller inte. Så ja. 
 
'
Min nya "spela tills jag absolut spelat sönder den" låt.. ÄLSKAR den och ÄLSKAR musikvideon med! <3<3
 
En annan helt awesome låt av Three days grace. Hehe :) Super super bra den med!
 
OCh en liten sista sak.. Är det bara jag som blir paralyserad av låten i reklamfilmen till windows 8?? 
 
 
Och en sista liten låt som jag oxxxxå ÄLSKAR! Med linkin park. Gillar musikvideon med fast blir lite förvirrad när bandet står och spelar i en kyrka? Är det nått dolt budskap i låten som jag inte fattar eller tänkte dom bara vi gillar kyrkor så lets do it there, eller är bandet kristet eller vad? Blir bara lite förvirrad hära.. Men men. Grym låt i alla fall. <3
 
Så nu äntligen slut på detta ändlösa inlägget. Hejdå och glad sommar ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: