almiizz.blogg.se

WHIIHI power. (becuse everything is awesome in some way) ;D

Kategori: allmänhet power.

Tjabatjena hallå. Nu sådär kl 23 på kvällen så är mitt humör på topp ;D Blev bara så glad. Va? Inte det lite kul?! Idag har jag haft en helt okej. Varit med Mikaela och Linnea. Har haft jäävligt ont i mitt öra. (alltså har ju tagit två hål till i mitt högra öra och har värsta infektionen.. som hatar mig) och lite ont i huvudet till och från vilket inte är så likt mig? Men men. Imorgon bär det av till PITEÅ. jaop. Med mitt komfa läger (har på senare tid upptäckt att det egentligen heter konfa men jag tänker inte ändra på mitt sätt att se det) Men jag taggar i alla fall AS MYCKE. Kommer bli helllt AWESOME. hehe. Så nu har jag just packat klart. Puh. Som vanligt har jag tagit med mig hela gaderoben och har kommer ha vissa problem med att få med allt på cykeln imorgon. Men men. För att inte skriva allt för långt som jag alltid gör (fattar inte hur vissa ba kan skriva kort och ändå få med allt?!?!?! oförklarligt!) men i alla fall. Så. Jag kommer inte kunna ha tillgång till internett där borta så ja. Har tyvär inga som helt pengar på min lilla mobil.. 
 
Här kommer en liten bild på min kära Galopy som får (måste) följa med på alla mina små äventyr. ;D
 
 
 
Och för att jag helt fullkomligt och sjukt kär i dom här små änglarna kan jag inte låta bli att dela med mig av två av deras bästa låtar... Mer för min skull faktist. Men sån är jag. EGO. Men ja. Jag gissar att jag kan leva med det. Hehe. ;D Hare bra! 
 
 
För att jag bara råååkade ramla över denna lilla låten. Blev lite smått kär i musikvideon så ja.... Ni kan ju titta eller inte jag vet inte. Faktist den enda låten av my criminal romance som jag brukar lyssna på.. Vet inte varför... Men i alla fall. Gillas att ordet Shit låter sådär konstigt. Jag tycker det är as komiskt då dom gör så med vissa låtar och ord.. haha. Jag typ dör varje gång av någon oförklarlig andleding. Nu ska jag sluta. Hej Då. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: